Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2014

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ 



















Το υπουργείο Παιδείας, δια της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης, και του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.), 
σε συνεργασία με όποιους δήμους επιθυμούσαν, διοργάνωσαν το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, 
ένα πρώτο κύκλο μαθημάτων, 
με πολλά και ενδιαφέροντα τμήματα, 25 και 50 ωρών, που μάλιστα παρέχονταν δωρεάν.













Ο πτωχικός, πλην ένδοξος -και πλέον πλεονασματικός- δήμος Φιλοθέης-Ψυχικού
έσπευσε να ανταποκριθεί στην πρόσκληση, 
και μάλιστα τελικά να διοργανώσει 11 τμήματα, 
απ ότι τουλάχιστον δημοσίευσαν εκ των υστέρων, 
στα οποία μπορούσαν να συμμετάσχουν φυσικά, 
εκτός των δημοτών, όποιοι πολίτες επιθυμούσαν, καθώς δεν αποτελούσαν αμιγώς δημοτική δράση...













Δύο τραγελαφικοί τύποι, με τους πομπώδεις τίτλους των υπευθύνων, εκπαίδευσης ο μεν, οργάνωσης ο δε, αφού επί μήνες "οργάνωναν", 
μη καταφέρνοντας τελικά, να ξεκινήσουν καν κάποια τμήματα, με μεγάλη εκδήλωση ενδιαφερομένων, 
όπως η δημιουργία video, 
ή το πρωινό τμήμα της κατασκευής ιστοσελίδας, δυσαρεστώντας τους εμφανώς, 
τελικά κάπου την άνοιξη, είχαν πάρει μπρος σταδιακά τα τμήματα που μπόρεσαν να δρομολογήσουν, 
με εμφανείς δυσλειτουργίες...










Οι περιβόητοι "οργανωτές" δεν φάνηκε να λαμβάνουν ιδιαιτέρως υπόψιν, τις ώρες που διευκόλυναν τους ενδιαφερόμενους, 
κάτι που με σαφήνεια δήλωναν στις αρχικές αιτήσεις τους, αφού ήταν ένα υποχρεωτικό ζητούμενο,
και μάλιστα χωρίς να υπολογίζουν ότι επιλέγουν ωράρια, που αλληλοκαλύπτονται με άλλες σοβαρότατες διοργανώσεις του δήμου, 
όπως παραδείγματος χάρη, έγινε με τα μαθήματα ανθρώπινης ιστορίας της κυρίας Ευθυμίου, όπου κάποιοι από εμάς, ενώ είχαμε θέσει μετ επιτάσεως, την μοναδική εξαίρεση του απογεύματος της Πέμπτης στις επιλογές μας, εξηγώντας και τους λόγους, 
μας αγνόησαν επιδεικτικώς, αναγκάζοντας μας να τα παρακολουθούμε τρέχοντας και μεσοβέζικα...
  












Οι εκπαιδευτές που επελέγησαν με μεγάλη προχειρότητα, συχνά-πυκνά ήταν πολύ κατώτεροι των περιστάσεων, πιθανότατα βολεύαμε και κανά κολλητάρι, που εντάξει μωρέ, μπορεί να μην τα ξέρει κι όλα, αλλά είναι αυτό που λέμε ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ!!   Μεταξύ άλλων δακρύβρεχτων, υπήρξε περίπτωση, όπου ολόκληρο τμήμα, περίμενε μια "εκπαιδεύτρια" που είχε παραιτηθεί, ξεροσταλιάζοντας χαράματα έξω από την αίθουσα, και ουδείς μπήκε στον κόπο να τους ειδοποιήσει!!!

Σε όποιο σημείο δε, τα βρίσκαν σκούρα, 
έφταιγαν πεντακάθαρα, είχαν άγνοια, 
βαριόντουσαν να ψάξουν, είχαν οργανωτικές αδυναμίες ή κωλυσιεργούσαν,  
εκτόξευαν ότι άστοχη μπαρούφα τους ερχόταν, 
ότι φταίει ο δήμος, ο Πάπας, ο καντηλανάφτης, 
ο φούφουτος 
ή ότι τέλος πάντων κατέβαζε ατάκτως, 
η σπινθηροβόλα κούτρα τους...
Κατ εξακολούθηση επίσης, μόλις ζοριζόντουσαν, 
έκαναν γαργάρα ότι τα μαθήματα αυτά παρέχονταν δωρεάν, υπονοώντας σαφώς ότι δεν πρέπει να έχουμε απαιτήσεις, λες και τα  ευρωπαϊκά και εγχώρια κονδύλια για την λειτουργία τους τα πλήρωναν αυτοί!!! 
Ρε που πάαΑαΑαΑΑμε ρε...










Στο δικό μας τμήμα, με τίτλο "κατασκευή ιστοσελίδας", διαρκείας 50 ωρών, έλαβαν χώρα τα εξής συνταρακτικά:

Αφού φτάσαμε καλό Απρίλιο για τα πρώτα μαθήματα, στην Ιόνιο σχολή στη Φιλοθέη, με πλήρες τμήμα 20 ατόμων, πολλά από τα οποία με σοβαρότατες σπουδές, πολυτεχνεία, μεταπτυχιακά και δε συμμαζεύεται, σκάει μια "εκπαιδεύτρια" όπου καταρχάς με μια γρήγορη διαπραγμάτευση κάνει το τρίωρο μάθημα μιάμιση ώρα (!!) και καπάκι αρχίζει να υπαγορεύει εντολές, που θύμιζαν τις πρώτες μέρες των υπολογιστών, στα 70΄s, σα να απευθύνεται σε παραπληγικούς, χωρίς κανένας να γνωρίζει πού στοχεύει αυτός ο μογγολισμός !!












Κάποια στιγμή στο τρίτο μάθημα, η εν λόγω κυρία, έχει καταφέρει να αποδεκατίσει το μισό τμήμα, που μάλλον ήταν και οι πιο σχετικοί με το "άθλημα"...
Την ρωτάω λοιπόν, 
πρώτον, πού αποσκοπούν αυτά που "διδάσκει", 
γιατί αν όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου, 
όπου κατάφερε να διώξει τους σχετικούς με τα ζητήματα αυτά, θεωρεί ότι θα μείνει αντουφέκιστο, δεν θα της κάνω την χάρη να εγκαταλείψω κι εγώ, όπως οι άλλοι, κάτι που σαφώς θα την διευκόλυνε, μέχρι να αποκαλυφθεί τι ακριβώς συμβαίνει...
δεύτερον, τι ακριβώς έχει σπουδάσει, αφού ενώ είχε εξονυχιστικά διερευνήσει τις δικές μας σπουδές, 
ποτέ δεν ανέφερε τις δικές της, και 
τρίτον, γιατί μας αφήνει στο βαθύ σκότος της άγνοιας, σε ότι αφορά την σύνδεση αυτών που τσαμπουνάει, με την κατασκευή ιστοσελίδας, που παρεμπιπτόντως ουδέποτε μπήκε στον κόπο καν να επιδείξει!!!

Περιττό να πω πως, όχι μόνο δεν πήρα ποτέ απαντήσεις στα βασανιστικά αυτά ερωτήματα, 
αλλά ουδέποτε ξαναείδα την κυρία αυτή...
Τα αγριοτσάκαλα που παρίσταναν τους "οργανωτές", έσπευσαν να με κατηγορήσουν, ότι εγώ φταίω που εγκατέλειψε το νούμερο, ότι το τμήμα που ήδη είχε μείνει μισό, κινδυνεύει εξ αιτίας μου να ματαιωθεί(!!!) κι άλλα τέτοια επιθετικά, πασπαλίζοντας τα με διάφορες αντιαισθητικές και κατινιάρικες ψεματούρες...












Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο τους υπεύθυνους στο υπουργείο, εξηγώ απλώς τι έγινε, θέτω τα αγωνιώδη ερωτήματα που με τυραννούσαν, κι αφού με τους γνωστούς ρυθμούς τους, κανένα μηνάκι αργότερα, βρίσκουν νέα εκπαιδεύτρια, ξεκινάει εκ νέου το τμήμα...

Σκάει που λέτε μια ομορφονιά, η οποία μας πληροφορεί ότι πρέπει να ξεχάσουμε αυτά που κάναμε ως τότε, μας ανακοινώνει με τυμπανοκρουσίες ότι θα μάθουμε να φτιάχνουμε blog, ω ναι, αυτό που βλέπετε μπροστά σας, υπόθεση κατ ουσίαν ολίγων ωρών, και ότι θα θα θα μας δείξει κάποια προγράμματα κατασκευής ιστοσελίδας, "αργότερα", πράγμα που ουδέποτε έγινε, όχι πως προσωπικώς έχαψα ότι θα θα θα έκανε ε, και απλώς μας εστάλησαν ηλεκτρονικώς κάποια ιντερνετικά βιντεάκια, που δεν τόλμησα ν ανοίξω, μπας και πεταχτεί κανά βατράχι...












Το τμήμα φυλλορροεί, οι ώρες των μαθημάτων συμπτύσσονται περαιτέρω, ακυρώσεις συνεδριών λόγω μη συμπλήρωσης του ελαχίστου αριθμού των έξι (6) εκπαιδευομένων, και τελικά κακήν κακώς κι αφού πέσανε και οι σχετικές κλεψιμέικες υπογραφές, έληξε η υπέροχη αυτή πανήγυρις...

Επικοινωνώ λοιπόν με τους γνωστούς φωστήρες "οργανωτές", για την βεβαίωση παρακολούθησης της λαμπρής αυτής φαρσοκωμωδίας, όπου και πάλι, όχι μόνο δεν ήταν σε θέση να δώσουν, αφού είχαν "κλείσει" το τμήμα με συνοπτικές διαδικασίες, μάλλον παράνομα-παράτυπα, προ ουσιαστικά της λήξης του, αλλά ούτε γνώριζαν, 
για πότε το κόβουν να εκδίδεται... 
Μόλις σήμερα(!!!), πέρασε δηλαδή πάνω από ένας μήνας, με ειδοποίησαν ότι έχουν έτοιμα τα τυπικά αυτά έγγραφα...
Επιφυλάσσομαι για τα περαιτέρω, καθώς η επαφή μαζί τους, έχει πάντα μια δυσάρεστη μπόχα δημόσιας παρακμής...














Τίποτα απ όλα αυτά φυσικά δεν εμπόδισε τους τροβαδούρους των δημοτικών φυλλάδων, 
να ονομάζουν όλο αυτό το τσίρκουλο "επιτυχία", κι ετοιμάζονται για την επόμενη, φθινοπωρινή του φάση, που αν πάει με τους γνώριμους ρυθμούς,  θα φτάσει τα κούλουμα  του χρόνου...
και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα...


Πάλι καλά που μας έμεινε το blog,  που φαίνεται να διανύει πεδίον δόξης λαμπρόν...
viva!!













ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ


Τελικώς την επομένη πήρα την βεβαίωση που λέγαμε, ένα μήνα μετά από την ημερομηνία που έγραφε ότι εκδόθηκε (!!!), με αισχρή δακτυλογράφηση (!!!), 
που δε φάνηκε όμως να πτοεί τον δήμαρχα και τους διευθυνταράδες των δύο εκπαιδευτικών φορέων του υπουργείου παιδείας, 
που το υπογράφουν φαρδιά πλατιά... 

Ο δε υπεύθυνος οργάνωσης που μου το έδωσε, γνωρίζοντας ότι ανήκω στις τάξεις αυτών των ποταπών που δεν συνθηκολογούν με την ασχήμια, την κουτοπονηριά και την κακοήθεια, και ενώ ρωτούσα με εύλογες επιφυλάξεις για την επόμενη φάση του προγράμματος, μετά το θέρος, μου επέδειξε έγγραφο της υπηρεσίας του, όπου του απάντησαν για το τμήμα του video, που ποτέ δεν έγινε και ποτέ κανείς δεν ειδοποίησε τους ενδιαφερομένους για τα τεκταινόμενα, όταν είχαν λήξει τα σεμινάρια, δηλαδή στις 25/6/2014 !!!
Το πχιάσατε το υπονοούμενο εΕεεεεΕ???

Ως γενική αποτίμηση της συνολικής δράσης, ο ίδιος κύριος είπε ότι, μόνο δύο (2) από τα έντεκα (11) σεμινάρια πήγαν καλά (!!!), και αυτό το απέδωσε στο ότι πολλοί, δήλωσαν με επιπολαιότητα τις επιλογές τους, πράγμα που φυσικά καθόλου δεν αποκλείεται για ένα μέρος των συμμετεχόντων, 
αλλά δεν άκουσα κουβέντα οργανωτικής αυτοκριτικής για την ποσοστό επιτυχίας που ο ίδιος ανέφερε...
Θα ήθελα να ήξερα τι ακριβώς θα θεωρούσε προσωπική του αποτυχία...














ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Οργάνωση: Χάλι μαύρο
Παρουσιάσεις: Κακές
Παρουσίες: Μέτριες με κάποιες εξαιρέσεις (θετικές και αρνητικές!)
Χώρος: Ικανοποιητικός

Συνολικά: Δυσάρεστη εμπειρία με εξαίρεση το blog. 




ektorrr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου